Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
Job-Работа search in Birmingham |
Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
|
|
Section: Management consultancy Vacancy 1277 |
Post:Эксперт по удержанию абонентов и увеличению доходности
|
Salary contractual |
| |
Requirements and conditions |
Age: |
Has no value
|
Gender |
Has no value
|
Education: |
no
|
Work schedule: |
Has no value
|
Work place: |
Manchester
|
The announcement text: |
Компания - лидер национального рынка связи стандарта CDMA приглашает принять участие в конкурсе на вакансию Эксперт по удержанию абонентов и увеличению доходности
Основные требования:
- опыт (1-2года) работы в телеком операторах списка ТОП-10 на должности эксперт CRM, управления продуктами или бизнес-анализ
- опыт проведения адресных кампаний
- опыт внедрения программ лояльности
- опыт управления директ-маркетинговыми активностями
- опыт расчета и защиты бизнес-кейсов
- опыт управления проектами
- знание основ количественного анализа и опыт работы с базами данных
Ключевые обязанности:
- управление комплексом адресных кампаний
- внедрение и управление программами лояльности
- управление процессами удержания и повышения доходности в компании
Личные качества:
- инициативность, склонность к эксперименту
- честность
- умение управлять одновременно 10-20 кампаниями
Личные качества:
Инициативность, отличная память на цифры, скрупулезность, жесткий переговорщик.
Резюме с ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ указанием вакансии, на которую Вы претендуете отправлять по адресу: printkrs165@101.zt.ua, Контактное лицо – Жанна, тел 592 36 85 (моб.).
|
Contact information |
Employer: |
International Telecommunication Company (ITC, торговая марка CDMA UKRAINE)
|
Email: |
aleksk166@101.zt.ua
|
Phone: |
592 36 85 (моб.)
|
| |
Publication date: 2010-06-29 19:37:03
|
| |
|
|